Η ερασιτεχνική χρήση των social media marketing από μερικές επιχειρήσεις δεν μπορεί πολλές φορές να φέρει αποτελέσματα και ο λόγος είναι ότι το επιθυμητό μέγεθος των fans που χρειάζονται για να επιτευχθεί ένα αποτέλεσμα στις πωλήσεις και ένα άλλο σημαντικό δεν παρέχει επιστροφή στην επένδυση του χρήματος και στον χρόνο.
Η εταιρεία μας θα σας προσφέρει μία σειρά από υπηρεσίες που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας στον χώρο των social media.
Σε αυτό το άρθρο θα σας αναφέρουμε 10 εντολές του όρου χρησιμοποίησης του Social Media Marketing.
1ο :Θα δημιουργήσουμε μία σελίδα που θα πρέπει να είναι φιλική προς τους χρήστες και να τραβάει την προσοχή. Αυτό θα είναι η αρχή της επιτυχίας σας!
Έπειτα οι ίδιοι οι χρήστες θα είναι αυτοί που θα παράγουν και θα διαφημίζουν τα διαφημιστικά μηνύματα , θα μπορούν να σχολιάζουν , να βαθμολογούν , να προτείνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες από τις οποίες έχουν μείνει ευχαριστημένοι.
2ο : Ύστερα θα πρέπει η εταιρεία μας να καθορίσει την στρατηγική την οποία θα ακολουθήσετε και να την εφαρμόσετε πιστά. Οι επιχειρήσεις πρώτα θα πρέπει να κοιτάξουν σε μία έρευνα αγοράς και να αξιολογήσουν το περιβάλλον τους , τους πελάτες και στον ανταγωνισμό. Έτσι η επιχείρησή σας θα πρέπει να οδηγηθεί στην στοχοθέτηση και την κατάρτιση της στρατηγικής.
3ο : Η επιχείρησή σας θα πρέπει να έχει μία μεθοδική παρουσία , δηλαδή είναι απαραίτητο να ενημερώνεται συνέχεια την ιστοσελίδα σας ή το e-shop αντίστοιχα , να ανεβάσετε καινούργιο υλικό. Επίσης οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να είναι πάντα ενεργές προκειμένου να μπορεί το κοινό να δημιουργήσει μία συνεχής συζήτηση για να ενθαρρύνεται την συμμετοχή και την προώθηση μακροπρόθεσμων σχέσεων.
4ο :Η επιχείρησή σας θα πρέπει να φροντίσει το υλικό και το περιεχόμενο να είναι ενδιαφέρον , να προσεγγίζει τον καταναλωτή , να είναι επίκαιρο και σχετικό με το ενδιαφέρον του κοινού του οποίου απευθύνεται.
5ο :Να κρατήσετε μία ισορροπία στη συχνότητα δημοσίευσης και της σχετικότητα του περιεχομένου σας! Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον του καταναλωτή είναι να του προσφέρεις μία ισορροπημένη προσφορά που επιθυμεί εκείνος.
6ο :Να προσπαθήσετε να χτίσετε με τον πελάτη σας μία προσωπική σχέση , να μπορεί να σας εκφράσει ένα παράπονο , ένα πρόβλημα ή ακόμα και την γνώμη του για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας , ώστε να μπορεί να συμμετέχει στην διαμόρφωση των προϊόντων της επιχείρησης αναπτύσσοντας στο μέλλον σχέσεις εμπιστοσύνης.
7ο :Στον πελάτη σας πρέπει πάντα μιλάτε με ειλικρίνεια. Ποτέ μην δώσετε υποσχέσεις τις οποίες δεν θα μπορείτε να κρατήσετε , αντιθέτως υπάρχουν πολλά παραδείγματα δημιουργίας αρνητικού θορύβου και άσχημων αντιδράσεων όταν οι υποσχέσεις που δόθηκαν από την επιχείρηση βγήκαν αναληθείς και παραπλανητικές.
8ο :Πρέπει να έχετε άμεση ανταπόκριση με τους καταναλωτές σας γιατί ποτέ δεν πρέπει να υπάρχει αδιαφορία. Η επιχείρηση πρέπει να ενδιαφέρετε για τον πελάτη.
9ο :Να απαντάτε σε όλα τα σχόλια ακόμα και στα αρνητικά. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ταξινομούν τα αρνητικά σχόλια με βάση κάποια προτεραιότητα πάντα για να διευκολύνονται στην λύση μερικών προβλημάτων που θα έχουν προκύψει.
10ο :Τέλος θα πρέπει να μείνετε ενήμεροι για τις εξελίξεις και να προσαρμοστείτε στις αλλαγές που συνέχει θα προκύπτουν. Οι στόχοι και η στρατηγική μίας εταιρείας θα πρέπει να προσαρμόζονται και να συμβαδίζουν με τις συνθήκες που θα επικρατούν.
Με την σωστή εφαρμογή των Social Media Marketing θα έχετε στα χέρια σας μία ευκαιρία βελτίωσης και εξέλιξης των σχέσεων με τους πελάτες σας.
Η εταιρεία μας μπορεί να σας βοηθήσει άμεσα σε αυτό το στάδιο για να αναπτύξετε τις σχέσεις σας με τους καταναλωτές σας!